Doprava a platba

Ceny dopravy a platby

  • Způsoby doručení

Osobní odběr Zdarma

Česká pošta - balík do ruky 99,- Kč + 45,- Kč dobírka
Česká pošta - na poštu 99,-Kč + 45,- Kč dobírka

Kurýr PPL: Balík Business – doručení do firmy či podniku. Doručení Po-pá. Od 8:00 do 18:00. Nejsou psány informační sms ani emaily. Cena 99,- Kč + 35,- Kč dobírka
Kurýr PPL: Balík Private – doručení soukromé osobě. Doruční Po-sobota. Od 8:00 do 21:00. Jsou psány informační sms a emaily. Cena je 120,- Kč + 35,- Kč dobírka.
Kurýr PPL: Slovensko. Cena 280,- Kč - nutná platba předem na účet.

  • Možnosti plateb

Dobírkou 
Hotově či kartou 
Bankovním převodem 
Platební kartou (online)

  • Reklamace

reklamace@jooo.cz
Jak reklamovat zboží?

  • Odstoupení od smlouvy

info@jooo.cz
Jak odstoupit od smlouvy?

Způsoby doručení

Osobní odběr – Zdarma

  • osobní odběr je možný v Karlových Varech a to v naší provozovně na adrese Simatrade s.r.o.m Šumavská 1736/28, 36001 Karlovy Vary.
  • uhradit objednávku na osobní odběr můžete v hotovosti na místě, bankovním převodem a platební kartou při objednání prostřednictvím internetu.
  • pro produkt objednaný s vyzvednutím na osobní odběr si přijďte až po obdržení výzvy k osobnímu odběru na email, případně telefon.

Česká pošta - balík do ruky - 99,- Kč + 45,- Kč doběrečné

  • Cena za dopravu: 99,- Kč
  • objednaný produkt je doručen prostřednictvím České pošty a jejich služby obchodní balík
  • zboží bude doručeno nejpozději do 2 pracovních dnů
  • v okamžiku expedice zásilky jsou vám na email doručeny informace vč. podacího čísla balíku
  • kde se váš balíček nachází si můžete ověrit v online systému České pošty zde
  • v případě, že vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, bude zásilka uložena na příslušné poště, s tím, že do schránky vám bude vložena informace o uložení zásilky. Zároveň vám bude doručena SMS a email s informací o nezastihnutí na uvedené adrese
  • na poště bude balíček uchován k převzetí maximálně 6 dnů
  • objednávku zasílanou Českou poštou lze uhradit při převzetí zásilky tzv. na dobírku, případně před odesláním bankovním převodem nebo kartou
  • Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena naše páska a není opravovaná páskou s jiným potiskem, páskou bílou, nebo páskou průhlednou. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup.
    Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Ne pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
    Pokud zásilka žádné vady nevykazuje, není dopravce povinnen vyčkat otevření zásilky.
  • V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na čísle 840 111 244. Reklamací poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny.

Česká pošta - na poštu - 99,- Kč + 45,- Kč doběrečné

  • Cena za dopravu: 99,- Kč
  • zásilka Vám nebude doručena do práce či domů, ale na vybranou pobočku České pošty (můžete vybrat z 2700 pošt)
  • o možnosti vyzvednutí zásilky budete informování SMS či emailem
  • pro zásilku si na poštu bez této výzvy nechoďte, může se stát, že ještě nebude připravena k vyzvednutí
  • pro vyzvednutí zásilky budete potřebovat doklad totožnosti a podací číslo zásilky nebo emailovou adresu či tel. číslo
  • v okamžiku expedice zásilky jsou vám na email doručeny informace vč. podacího čísla balíku
  • objednávku zasílanou Českou poštou lze uhradit při převzetí zásilky tzv. na dobírku, případně před odesláním bankovním převodem nebo kartou
  • Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena naše páska a není opravovaná páskou s jiným potiskem, páskou bílou, nebo páskou průhlednou. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti pracovníka pošty. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup. Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Ne pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
  • V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na čísle 840 111 244. Reklamací poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny.

Kurýr PPL - Balík Business - 99,- Kč + 35,- Kč dobírka

  • Cena za dopravu je 99,- Kč
  • objednaný produkt je doručen prostřednictvím kurýrní společnosti PPL
  • zboží bude doručeno do druhého pracovního dne
  • ráno před doručením Vás bude kontaktovat kurýr a domluví si s Vámi přesné místo a čas doručení
  • při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení
  • zásilku můžete sledovat na adrese: www.ppl.cz v menu najdete pole "sledování zásilky" kam napíšete číslo zásilky, které je Vám zasláno na email a kliknete „OK“
  • Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena naše páska a není opravovaná páskou s jiným potiskem, páskou bílou, nebo páskou průhlednou. V případě jakéhokoliv poškození nebo podezření zapište tuto výhradu a specifikaci poškození do protokolu řidiče při podpisu přijetí zásilky V případě pochybností o stavu obalu nebo zásilky máte možnost zásilku odmítnout. V takovém případě nás ihned informujte na dalším postupu.
  • Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
  • V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku Jooo.cz a to na čísle 602626360

Kurýr PPL - Balík Private- 120,- Kč + 35,- Kč dobírka

  • Cena za dopravu je 120,- Kč
  • Dále jako Kurýr PPL - Balík Business

Kurýr PPL - Slovensko - 280,- Kč

  • Cena za dopravu je 280,- Kč
  • Nutná platba předem na účet
  • Dále jako Kurýr PPL - Balík Business

Možnosti plateb

Dobírkou

Nejpoužívanejší způsob platby. Peníze za zboží platíte až při převzetí zboží poštovnímu doručovateli (kurýrovi PPL) nebo na poště.

Hotově či kartou na pobočce (osobní odběr)

V případě osobního odběru vyčkejte prosím na potvrzení, že je zboží pro Vás zarezervováno a poté si jej můžete u nás vyzvednout.

Bankovním převodem

Po obdržení Vaší objednávky Vám zašleme číslo účtu a variabilní symbol. Zboží zaplatíte předem na náš bankovní účet  vedený u ČSOB. Po obdržení platby odesíláme zboží s tím, že Vám sdělíme termín, kdy zásilka dorazí. Je důležité uvést správný variabilní symbol, abychom platbu přiřadili k Vaší objednávce.

Platební kartou (online přes internet)

Velmi pohodlný způsob platby. Po vytvoření objednávky jste přesměrováni na bezpečnou platební bránu banky, kde zadáte potřebné údaje. Pokud je transakce autorizována, platba proběhne okamžitě a zboží odesíláme nejpozději následující pracovní den. Podporujeme bezpečný protokol 3D Secure. Naši pracovníci nemají přístup k údajům o Vaší kartě, vše je pouze v rukou banky.

Reklamace

Jak reklamovat zboží?

Záruka a reklamace

I když je procento reklamací mizivé, je dobré vědět, že u nás máte stejnou záruku jako v kamenném obchodě. Je v našem zájmu všechny reklamace řešit co nejrychleji, takže se nemusíte bát, že byste na vyřízení čekali déle než je nutné (zpravidla je vše vyřešeno do několika dnů).

Záruka začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem. Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců stejně jako v kamenném obchodě. Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Nevztahuje se pak na vady způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením. Reklamaci je možné uplatnit poštou i osobně.

Osobní předání výrobku k reklamaci

Vámi zakoupené zboží můžete předat k reklamaci v Karlových Varech na adrese sídla naší společnosti.

Tip: bližší informace o tom, kde sídlíme, naleznete zde

Poté bude Vámi reklamované zboží postoupeno k posouzení a v případě uznání reklamace Vám bude zboží vyměněno, nebo Vám budou vráceny peníze. Sami si můžete vybrat.

Doručení poštou

V případě, že budete zakoupené zboží zasílat k reklamaci poštou, případně jinou doručovací službou, zašlete tuto zásilku na adresu: 

Reklamace Parfums.cz
Simatrade s.r.o., Šumavská 1736/28, 36001 Karlovy Vary.

 

Do zásilky přiložte průvodní dopis, který naleznete reklamační formulář.

Náklady na dopravu spojené s reklamovaním výrobku Vám budou, na požádání, zpětně uhrazeny v případě uznání reklamace. Reklamovaný výrobek není nutné adresovat konkrétnímu pracovníkovi.

V žádném případě nezasílejte reklamované zboží na dobírku. Takové zásilky nebudeme přebírat.

Berte, prosím, na vědomí, že použité kosmetické přípravky a přípravky osobní hygieny bez zjevné závady není možné z hygienických důvodů vracet. Děkujeme za pochopení.

Odstoupení od smlouvy

V případě, že chcete odstoupit od smlouvy, můžete využít tento formulář.

Odstoupení od smlouvy

Jak odstoupit od smlouvy?

Nevíte, jestli objednáváte to správné zboží?

U nás neriskujete. Zboží můžete vrátit do 14 dní od doručení bez udání důvodu a my Vám vrátíme peníze. K odstoupení od kupní smlouvy můžete využít formulář, který naleznete zde.

Bližší informace najdete v obchodních podmínkách.